Menu

Het beste van ons land, proef je in Campina

Klant
Friesland Campina - Campina
Datum
Jan 2012
Medium
TVC
Sector
Fast Moving

Samenvatting

Zuivel = zuivel. Tenminste, dat is de perceptie van de consument. Dus dan kies je al snel voor private label. Echter, Campina is niet zomaar zuivel. Campina beter voor haar zuivel ‘van ‘gras tot glas’ dan andere aanbieders. Hoe kunnen we dit onderscheidend vermogen van Campina ten opzichte van andere zuivel uitvergroten?

De boer is ook consument. Dus reken maar dat hij het allerbeste wil, van gras tot glas. Dit principe vormt het uitgangspunt van de campagne waarbinnen we alle Campina verhalen vertellen die de bewijsvoering leveren van het feit dat Campina beter zorgt voor haar zuivel (zoals de weidegang, 100% Nederlandse melk, Boerenland met alleen maar natuurlijke ingrediënten).
 

More Friesland Campina - Campina work

  1. Friesland Campina - Campina Weidegangdag Food & Beverages Apr 2012 TVC  
  2. Friesland Campina - Campina Gebroeders Vollering Food & Beverages Mar 2012 TVC  
  3. Friesland Campina - Campina Campina - Boerenland Food & Beverages Nov 2011 TVC